Friday 3 November 2017

Binære Options 5 Min Strategi Side


Mitt navn er John Campbell (SaneFX, Rich Lazy Trader, etc.) og 5 Minute Trades er det første systemet jeg noensinne har gitt ut som lærer deg å handle med din egen sunn fornuft og ferdigheter - uten å stole på noen indikatorer for å vite når du skal handle. Som sådan tilbyr den en tidløs ferdighet som kan brukes til å tjene penger uansett markedsforhold og for en ubestemt tid inn i fremtiden. Når du lærer reglene, vil du bli overrasket over hvor åpenbart og enkelt det er - og likevel ekstremt lønnsomt. Nedenfor kan du se 660 clear profit trading 100 alternativer på bare noen få minutter. Legg merke til at vinnerne var stort sett godt i fortjeneste, men taperne mislyktes av bare noen få pips. Systemet vil aldri slutte å fungere fordi det velger passende forhold for handel og disse forholdene vil alltid eksistere. Som et interessepunkt deponerte jeg 1000 i 24Option på mandag og torsdag kveld hadde handlet det til 2000 ved å bruke dette systemet et par timer om dagen. Bruker de nye 300 andre alternativene fra 24Options eller Options Fair. Den ubehagelige sannheten er at ingen mekanisk handelssystem som opererer på mindre enn de daglige eller muligens 4 timers diagrammene, virker virkelig (uten erfaring og bruk av skjønn). Tanken om at det kan fungere på 60 sekunders handel er galskap fordi du bare handler tilfeldige svingninger og ikke noen egentlig retning. Slike systemer blir solgt fordi selgeren har en tilknyttet avtale med megleren for en andel av fortjenesten - og fortjeneste gjøres kun når du taper. Så det er bare fornuftig å selge deg systemer designet for å tømme kontoen din. Jeg har ingen fortjeneste-avtale med 24Options eller Markets World, men jeg får en fast provisjon når du er innskudd, så jeg vil at du skal vinne. Det er derfor jeg kan selge dette for bare et token 20.00. Du må ha en konto hos dem fordi de har de nye 300 sekundene alternativene - med andre ord, de løper alltid for nøyaktig fem minutter i stedet for på faste tider. 5 Minute Trades bruker ikke noen indikatorer. Veiledningen dekker fulle instruksjoner om hvordan man identifiserer svake perioder i handel og kapitaliserer på det begrensede bevegelsesområdet. Det er akkurat disse 39 sidene som dreper normal handel fordi det ikke er noen klar retning, men vi elsker dem. Du vil lære kartbevegelser og kunne handle med sunn fornuft i stedet for å stole på en tvilsom indikator som bare fungerer under visse forhold. Med opsjoner trenger vi bare å være en tiendedel av et pip i fortjeneste for å lomme hele 39 i money39-prisen - vanligvis 75 klart overskudd. Det er et veldig enkelt system som passer for komplette nybegynnere, men erfarne forhandlere vil sette pris på sin enkle effektivitet. Kan brukes i alle tidszoner og på 20 valutapar, olje, gull, sølv, aksjer, Dow og Nasdaq. 250 minimumskapital, men 500 anbefales å handle 50 alternativer, og 1000 kan gi en levende inntekt. Jeg handler jevnlig med meg selv. Vi handler vilkårene som andre handelsmenn hater. Jeg er alltid tilgjengelig for støtte på JohnOrionZenThis Super Simple Strategy som jeg har oppdaget for erfarne forhandlere, er svært lønnsom. Sannsynligvis den mest lønnsomme strategien du finner rundt. Du trenger ikke å ha kompliserte aksjekart, eller indikatorer. Du trenger ikke å vite hva en trend er, eller flytte gjennomsnitt. Du trenger ikke engang å vite hva en pip er. Denne strategien er så enkel å bruke, at nesten alle kan gjøre det. Hvis du har enkel kunnskap om støtte og motstand, så er dette strategien for deg. Denne lønnsomme 5 minutters strategien er den hellige gral av 5 minutters handelsstrategier online. Og jeg vil fortelle deg at denne lønnsomme 5-minutters handelsstrategien er så enkel å bruke, selv et barn kan gjøre det. Dette er ikke noen billig 50 dollar strategi som bare fungerer halvparten av tiden, og hevder å jobbe 70 av tiden, dette er et utrolig geni trading system som virker utrolig enkelt for store fortjeneste Hvordan oppdaget jeg denne nye lønnsomme strategien Det var veldig enkelt faktisk . Jeg spilte rundt på demo-kontoene mine, og vant flere handler på rad. Da oppdaget jeg betingelsene for det som tillot meg å gjøre det. Og jeg dupliserte prosessen da disse forholdene var matchet. Nå har jeg raket i deigen på begge mine demokontoer som tjener store fortjeneste super fort, og snart planlegger å implementere ekte penger etter ytterligere testing. Er denne strategien Unik Jeg garanterer at denne strategien er ulik alt du noensinne har sett før du bare venter på datamaskinen din i en time eller to om dagen, vinn en stor streng eller to bransjer, og ring den en dag. Det er det Hvordan virker denne strategien Først av alt, la meg fortelle deg at dette ikke er noen billige martingale-strategier hvor du mister 5 ganger på rad bare for å vinne bare en gang for en total fortjeneste på bare en dollar femti, bare for å miste alle pengene dine etter hvert. Dette er en utrolig enkel å bruke strategi hvor du vinne mesteparten av handlingene dine, store strenger av seier. Det er veldig enkelt faktisk, du venter på datamaskinen din i omtrent en time eller to hver dag, og når betingelsene alle stemmer overens, gjør du bare bank. Nå skal jeg ikke hevde at jeg forstår helt hvordan aksjemarkedet fungerer, jeg er rett og slett bare en smart fyr som oppdaget en svært lønnsom og enkel å bruke strategi som egentlig virker, og stol på meg når jeg forteller deg at dette geni-strategien virker utrolig enkelt for store fortjenester. Hva jeg forstår om aksjemarkedet. Hvis alle brukte samme handelsstrategi, ville strategien bare ikke fungere. Og hvis alle brukte samme strategi, ville det bare ikke fungere. Så lenge folk bruker sine crappy-indikatorer, programvare og deres crappy martingale-strategier, vil strategien min fungere fint. Og jeg er ikke bekymret hvis ti eller tjue personer bruker denne strategien. Jeg er ikke bekymret hvis 100 mennesker bruker denne strategien. Jeg er ikke engang bekymret hvis 1000 mennesker bruker denne strategien, vil det fortsatt fungere helt fint. Men hvis 30 000 mennesker eller mer begynner å bruke denne samme strategien, så begynner jeg å bekymre meg, på grunn av at volumet eller handlingene blir gjort når mine spesifikke tradingstrategiforhold er oppfylt. Så dessverre må jeg begrense antall kopier jeg selger, og pris dette produktet til en fornuftig pris. Også, jeg vil oppfordre deg til ikke å dele dette produktet med noen jeg ikke vil ha min strategi å få i hendene på grådige banker og crappy trading grupper. Så vennligst bruk denne strategien bare for deg selv og din familie. Hold denne strategien hemmelig slik at det alltid vil være lønnsomt for deg Selv om mine strategier fungerer fint med mange valutaer, foretrekker jeg å implementere mine teknikker med EURAUD. Siden jeg hadde begynt å handle online, hadde jeg åpnet to spotoption demo kontoer. Begge kontoene var ned store pengesummer fra handel da jeg var nybegynner. Ikke lenge etter at jeg hadde oppdaget denne 5-minutters strategien, vunnet jeg store pengesummer virkelig, nå Nå Begge mine demo-kontoer er i pluss Se denne videoen da jeg implementerer strategien min i noen uker på en av mine demo-kontoer, bare for å gi deg en ide om hvor lønnsomt strategien min er. Nå, la meg snakke om hva du får når du bestiller nå. - Du vil motta Min korte 10-siders eBok, som beskriver min strategi uansett med diagrammer. quoteBinary Options Stock Strategyquot - En vellykket 5 minutters handelsstrategi Min mest bevoktede handelshemmeligheter avslørt for degPowerful binær opsjonshandelstrategi for 1 minutt og 5 minutters turbohandel expiry8217s ved hjelp av nyopprettede Romeo amp Juliet-indikatorer for Meta Trader 4 (MT4) 8211 ( IKKE-REPAINT-indikatorer). Hei og velkommen til min hjemmeside. Jeg utviklet to skreddersydde MT4 indikatorer som jobber sammen med påviste pålitelige resultater. Jeg kaller dem 8216Romeo og Juliet8217 indikatorene. Romeo amp Juliet-indikatorene er to separate tilpassede indikatorer som konsekvent forutsier reverseringspunkter når de brukes strategisk. Jeg heter indikatorene Romeo og Juliet fordi indikatorene fungerer sammen som et lag eller et par du kan si. Romeo-indikatoren er representert av en gul pil og Juliet-indikatoren en rød pil. Romeo-indikatoren varsler når en reversering skal finne sted (betingelsene blir oppfylt) og Juliet-indikatoren varsler når en reversering finner sted (vilkårene er oppfylt). Julietindikatoren følger alltid etter Romeo-indikatoren, og det ligger innenfor tidsrammen mellom begge indikatorene der en reversering vil mest sannsynlig finne sted. Hver indikator gir en signalpile, lydvarsel og varsling av popup-boksen på det nåværende lyset når reverseringsbetingelsene er oppfylt, og betraktes KUN som et gyldig signal hvis signalpilen forblir i nærheten av stearinlyset. Dette er en IKKE-REPAINT-indikator, og derfor vil pilene ikke forsvinne fra chart8217s historie hvis den forblir etter lysets stengning. Funksjoner av Romeo amp Juliet indikatorer: Signal varsel pil på nåværende stearinlys (Ikke-repaint når signal pil forblir på slutten av stearinlyset). Advarsel lyd og popup-boks på signalvarsling. Tilpassede innganger: Romeo amp Juliet Indikatorer har følgende innspillingsmuligheter. Pilavstand: Dette er avstanden fra indikatorpilen og lysestaken. Send e-post: Alternativ for å sende øyeblikkelige signalvarsler til e-postadressen din. Hørbare varsler: Mulighet for å slå lydvarsler PÅ eller AV Push Notifications: Alternativ for å sende øyeblikkelige signalvarsler til smarttelefonen din og Android-enheten. Strategier: Romeo amp Juliet-indikatorene må brukes strategisk etter et sett med handelsregler. Strategiene på 1 minutt og 5 minutter har forskjellige regler som skal følges. Vennligst besøk de enkelte strategisidene og les reglene nøye. Jeg bruker bare 5 handelsindikatorer på MT4-kartet til Romeo amp Juliet Strategies som inkluderer: Dette er de eneste indikatorene du trenger på MT4-diagrammet ditt for å bruke Romeo amp Juliet-strategiene for 1 minutt eller 5 minutters handler. Kanalindikatoren, Lysestakerindikator og Økonomisk kalenderindikatorer er gratisindikatorer som kan finnes på internett. Jeg bruker disse indikatorene med mine Romeo amp Juliet indikatorer for å hjelpe med mine strategier. Vennligst besøk Free Assistant Indicators-siden for å laste ned de gratis indikatorene (Channel, Candle Timer og Economic Calendar). Vær oppmerksom på at jeg ikke tar noen kreditt for de frie indikatorene (Kanalindikator, Lysestakerindikator og Indikator for økonomisk kalender), alle kreditter går til eierskaperne av indikatorene. Jeg har bare dem fritt tilgjengelig for nedlasting på nettstedet mitt for enkelhets skyld, da de er gratis, og jeg bruker dem til å hjelpe med mine Romeo amp Juliet-strategier. Hvis du er interessert i å kjøpe Romeo amp Juliet indikatorer, er den totale prisen USD80. Vennligst klikk på kjøpsknappen under for å fortsette med kjøp eller send meg en e-post på adminbinarytradesmart Hvis du har spørsmål angående kjøp, kan du også bruke Kontakt oss-siden for å kontakte meg. Foreløpig godtar kun PayPal-betalinger. Vær oppmerksom: Etter vellykket betaling blir du automatisk omdirigert til 8216Kjøpsbekreftelse side 8217 hvor du kan laste ned Romeo amp Juliet-indikatorene. Indikatoren for økonomisk kalender, kanalindikator og lysestakerindikator kan lastes ned gratis på siden for gratisassistentindikatorer. Vennligst følg reglene nøye og alltid handle først ved hjelp av en demo-konto, praksis før du fullfører strategien før du handler på en live-konto. Hvis du har generelle spørsmål om strategien, vennligst bruk Medlemssiden siden for å legge inn dine spørsmål. Medlemssidenesiden er også en åpen diskusjonsside for Romeo amp Juliet-strategiene, så vær så snill å stille spørsmål om indikatorstrategiene, og del også dine handelsresultater med resten av oss. Husk medlemskap er helt gratis, bare opprett en brukerkonto på denne nettsiden og det er det Ansvarsfraskrivelse Vilkår 038 Betingelser Binary Options kan ikke være egnet for alle investorer. Binary Trade Smart tar ingen ansvar for dine handels - og investeringsresultater. Vennligst les handelsreglene nøye før du bruker Romeo Juliet-indikatorene. Handel først ved å bruke en Demo-konto (Vær så snill å øve først) og bruk riktig pengestyring. Ingen refusjonspolitikk på Romeo Juliet-indikatorene.

No comments:

Post a Comment